~ Dasar Perempuan Hipokrit !!!! ~

7 comments


Dpan aku bukan main..mcm kawan rapat konon, rupanya bila dh b'kumpul ngan groupnya...jadi setan yang suka2 ati ja mo kenakan org len...yucckkksss!! mcm SETAN !!! iiiihhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!! sakitnya ati aku...!!!! sampai bila lh ko b'tahan ngan group yg ko agung2 kn sngt tu...suka tul kenakn org len..ingat diri ko tu PERFECT????!!!! x sedar diri !!! puuiiihhh!!! malu ooo sapa ada kawan mcm ko tu...pirahhh..aku x heran pn kalo ko xda...ngat aku x bleh wat apa2 bila ko xda...aku bleh wat b'dasarkn pengalaman yg aku ada bha...sdh2 lh ngan perangai ko tu...bikin malu ja....kalo bleh mmg aku x mo nmpk muka mu lg tau..tp pa boleh buat ada sparuh sem lg d U ni..pas aku kuar..mmg aku x mo muka mu sampai bila2 pn....tau!! SHIT !!
ASTAGHFIRULLAHALAZIM..tarik nafas...fuuhhhh..

7 comments

November 8, 2010 at 10:56 PM

ramai di dunia ni kawan hipokrit..

Reply
November 9, 2010 at 12:26 AM

tu lh psal rina..suma org pn x bleh d percaya..nama ja kawan..rp2 nya mo jd lawan kita..aduii...cabaran tul b'hdapan ngan org2 cm ni..

Reply
November 9, 2010 at 3:47 AM

nasib baik ko cepat mengucap...hmmmm...klu nda hancur laptop

Reply
November 9, 2010 at 10:19 PM

adui lyn...mo mati oo menahan marah...x mo lpaskn..kena jg lpaskn d mana2..mo lpaskn dgn org..ssah sdh mo prcaya..aduii...

Reply
November 10, 2010 at 2:15 AM

hahaha..pakar runding nda boleh marah2..kena kawal..

Reply
November 10, 2010 at 6:38 AM

kire lu nak cakap perempuan jelah ea yang hipokrit.laki tak?yea.haha

Reply
November 10, 2010 at 10:37 AM

haha..oo phat lee sngaja nk menangkn lelaki ehh?? lelaki pn sama gak..tp bla dh bg statement cm ni..msti phat lee jwb: 'bkan suma lelaki cm tu'...kn3..haha..

Reply
Post a Comment