U lemak..pegi jauh jauh...

5 comments


Sesi membuang lemak dalam fasa pertama dalam diet atkins dimulakan 3 ari lepas..pada awalnya payah jugala memikirkan menu yang mau d ngap..slama ni apa ja yang terlintas di keFala ni terus ja dibeli dan diHABISkan ketika itu juga.tengok..betapa rakusnya aku..hahaha...
Diet atkins ni diperkenalkan ngan aku oleh c cantik manis kiut miut (kalau ko mo bagi makanan ok juga nik sbb penat memuji menaip ni..haha..) c NIK FATIHAH ni..hehehe...

Tadi di tempat keja kawan tanya diet apa ko amalkan ni mi..? bleh plak aq tgk ko makan ayam daging segala ni..lpas tu aq cerita bla bla bla karbohidrat..bla bla bla protein...bla bla bla fasa pertama..dia pn macam berminat..esok juga dia start..bleh dah aq ni jadi penjual produk kan..cpat betul orang termakan pujuk ku ni..padahal dia blum pn nampak kesan diet ni ngan aku..haha..

Tapi tak pa, kalau tak start sekarang, bila lagi kan...

#mau kurus
#target raya 2015
#wiwiiitttt


5 comments

January 25, 2015 at 10:34 AM

ehhhh.. ada orang tag kita lahhh... chayokkk emmy.. jom kurus sesama raya ni :))

Reply
February 9, 2015 at 1:39 AM

hihi best tajuk entry u

Reply
March 17, 2015 at 8:01 PM

haii.. memang berkesan atkin ni. saya dulu pun pernah turun juga ... tapi lama pulang ke kampung halaman ni asyik cheat saja. harus mula semula untuk raya! hehe...

Reply
April 16, 2015 at 12:41 AM

suka tajuk emmy..You lemak, pegi jauh2..hehe

p/s : salam perkenalan drpd kakmi (w.apps group KBBA Borneo) :)

Reply
April 22, 2015 at 12:28 AM

KG pun mau kurus kunu...tp makan mengalahkan naga

Reply
Post a Comment