~ 07/10/2010 The Luckiest Day Ever ~

2 comments
hye suma...dkat sbulan x update blog..aiisshh..busy lh kawan2...sngat busy..ok lh, post t'baru ni nk crita skit psal The Luckiest Day Ever..kemarin lh tu..smlm pnat sngt x smpat post..t'tidur, hehe..gini critanya, aku kn jaga booth kolej kediaman aku (Kolej Kediaman Indah Permai, Kota Kinabalu ), so ada game2 lh yg bleh d main, salah satunya dart, so aku pn kena cabar men ngan lelaki, antaranya felo kolej kediaman ngan yang dipertua kolej kediaman..aku bagi kronologi lh ok...

Pagi - Trima cabaran men dart ngan felo kolej kediaman, aku menang 1-0, kena belanja makan & minum..kira dpt breakfast free lh..hehe..

Petang - Trima cabaran men dart ngan Yang dipertua kolej kediaman, menang lg beb, so..kena blanja lg..biasalah kalo ada majlis konvo kn ada banyak gerai2 yg dibuka...kami d UMS panggil Tamu Gadang..so..kena blanja makan lg skali..kenyang perut kena blanja oleh bf org..haha...tp sblm tu mmg dh kena blanja oleh pengetua kolej kediaman..tu lh kenyang..hehhe...

hah..tu crita psal kena blanja sbb menang men dart...ni crita aku mnang blog contest plak pada ari yg sama...

Malam - Ntah knp hati t'detik utk buka blog contest yg aku ikut http://azlina-lin.blogspot.com/ skali buka..trus teriak...hehe...aku menang jo!! hehe..yang menariknya, contest tu ada 55 org peserta, 9 org pemenang, & nama aku no 1 ni..ahhh..happy sangat2 smalm..mmg aku rasa aku lh org plg bertuah..hehhe....biarlh org ckp aku perasan, aku x kesah apa org mo ckp..ckaplh..haha..

Ni aku post skit gambar2 tyme aku d Tamu Gadang UMS ..aku pkai baju tradisional kaum bajau sbb smbut TYT Sabah d booth kami (konsep tradisional lh katakn)..hehe..







2 comments

October 8, 2010 at 4:44 PM

bertuahnya....nak bertuah juga....bg sikit tuah tu leh...haha

Reply
October 9, 2010 at 7:53 PM

heheeh...kebetulan ja tu khalidah...hehe..

Reply
Post a Comment